2 days to go

23.13

På onsdag gör jag min sista dag på Karlstads universitet. Även om jag läser mer om två år så blir det nog inte i Karlstad som de inte skaffar fler program :)
2 dagar tills jag kan kalla mej lärare :)

Har Magnus Ugglas 24h på hjärnan.......Åka, åka, åka på lastbils-flak......Är känslan av att vara fri ändå helt enorm....
Är ju en student-låt.....men examen duger fint :)

Tror inte att allt här i världen handlar om mej men vill bara säga till brudarna att om jag ställt te me nåt så menade jag inte det. Gör det ni känner för på lördag och känn inget tvång att komma hit, ville bara att ni skulle känna er välkomna! Nu har ja sagt det iaf :)

Tvn funkar fortfarande inte....haf iofs haft å göra ändå idag och ikväll...men det är en go nervarvning nu innan man ska lägga sej.

Imorrn ska ja och Julia passa kidsen på Skåkene..blir nog najs i härliga vädret. På kvällen ska ja städa och på Onsdag äre min SISTA skoldag.
Torsdag blir det handla och kanske baka nåt mer.
Fredag blir nog helt lugn om vi fått klart allt..
Lördag äre kalas gånger 2.

Nu ska ja ta kvällen.
Godnatto


Du och jag har ingenting och vi kan inte knäcka varann
Vi måste inte hålla tankarna klara
Håll min hand i vimlet, människor som tror har en chans,
Människor som tror har en chans

Strimmor, ge mig en dröm att försaka
Jag behöver en stilla hand
Och ge mig ett fel som jag kan rätta till
och ett annat efternamn
Strimmor, hur många gånger ska våren
kunna drabba dig om igen,
och ljuga de vackra historierna
om den stora kärleken
Du och jag i strimmorna
Vi är sargade människor som tror,
vänd dig inte om
Lars Winnerbäck - Strimmor

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

GÖTT MOS!! Äntligen klar=) va fort den terminen gick, tycker de va alldeles nyss ja gick ur ju! Fin text btw, Winnerbäck e go å lyssna på, särskilt om sommaren. Ha en bra dag idag! KRAM

2008-06-03 @ 06:19:20
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0