bröllop

12.06
Tja!

Igår vare bröllop, fin och lättsam vigsel och trevlig fest.
Mycket bra musik under vigseln och allmänt fint. :)
Blev lite förvirrad när jag skådade en man i främre delen av kyrkan som jag kände igen men inte kunde placera. Rätt snart inser jag att det är Christoffer Hiding från Idol. Var så himla besviken när han åkte ut och kom direkt tillbaka te den känslan när han sjöng. Vilken röst!! Helt otroligt fantastiskt var det. Ge honom ett skivkontrakt någon!

I fredags var vi på överraskningskalas för Ida som tagit examen, det var oxå roligt. God mat och tårta och härligt sällskap.
Idag har jag inte så mycket planer, vi ska ut och fiska sen, det är väl allt.

Är allmänt trött och osugen idag, lättstött, småirriterad och allmäna olustkänslor...hoppas de går över snart. Trött på sej skälv blir man.

Nu ska jag gå
Ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0