en boll i rullning

09.59

Godmorron - förmidda
Idag är jag ledig, går inte mer än onsdag denna vecka :) Sen äre examenskalas! Om ni glömt det eller inte känt er välkomna så skiver jag igen att alla vänner får komma te Väng på lörda från klockan 19. Ta med er å grilla!

Japp, helgen har varit lugn och skön. Mycket sjöliv.
Åkte hit på fredagen, sen var det att åka direkt till café i Årjäng där Mathias var ansvarig. Det var avslutning på Strandvik så det var rätt lite folk.

På lördagen packade vi strandväskan och åkte för att hämta hönsen som skulle till Daniel och Julia. (deras bröllopspresent) Körde dem dit och tittade på när de gjorde sej hemmastadda i nybyggda hönshuset. Sen åkte vi alla fyra till Snårbäcken där vi spenderade eftermiddagen. På kvällen grillade vi och hade en härlig kväll i Sôcka.
 
På söndag var det sjöliv igen, denna gång tog vi med oss scotern ut. Det var nästan helt stilla på sjön ett tag, grymt härligt. Tog oxå en tur med Jans båt och körde så att han kunde åka vattenskidor. På kvällen spelade jag och Mathias yatzy eftersom tvn krånglar :)

Nu är förresten bollen i rullning, blir intressant att se fortsättningen.
Nu ska jag äta frukost!
Ajöken!


Tuppen Carlsberg och hans brudar.
image23

Vattenskid-kungen är ute på ett åk
image22


Kommentarer
Postat av: Jullan

Fina höns hörredu! Har du frågat Carlsberg och hans brudar om du får lägga ut kort på dom? :-)
Vad är det för boll som är i rullning? vad har jag missat?

2008-06-02 @ 20:29:04
Postat av: Johanna

oh, ska du ha kalajs på lördag? sorry, visste inte det. ni ska inte ut på olssons alls då?

2008-06-02 @ 21:44:06
URL: http://showmewrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0