för att inte bryta en HÄRLIG tradition

...så har jag återigen ögoninflammation! 19.14
Älskar när tallarna släpper sin gula gegga överallt. Det är så underbart med svullna och igenmurade ögon!
I år har jag iaf fått fungerande ögondroppar så det ser redan mycket bättre ut men frustrerande it is.

Imorrn gör jag första dagen på sommarjobbet. Det där jag inte ska jobba sen men som jag var och besökte för några veckor sen. Jobbar torsdag, fredag denna veckan.  Det är lite läskigt såhär med nytt ställe, men ska nog gå bra bara jag är lyhörd och får in deras arbetssätt. Blir nog roligt! :)

På lörda äre kalas i Sôcka - examens-/inflyttning- och föllsedaskalas. Blir nog hur trevligt som helst! Vädret skulle kanske inte bli så bra men det hinner väl ändra sej :)

Hade ju körlektion igår och allt satt där det skulle, utom att jag ALDRIG får ordning på nerväxlingen. Men fick ett tanke-knep av Wille så nu MÅSTE jag väl lära mej. Får köra så mycke som möjligt i helgen och sen äre nåra lektioner kvar bara. YES :)  Vill verkligen, verkligen, verkligen klara det på första!!!!

Har jag skrivit om mopeden? Ja det gjorde jag ju.....har inte hört nåt än men Mathias ska titta på den imorrn....(hoppas vi). Himla ful sak...men gött med lite frihet. Finns kanske folk jag skulle kunna åka med och så men det blir säkerligen en massa väntan både på morronen och kvällen, lättare om man kan lösa det själv. Även om det är på en ful moped *ler*.
Får väl nästan lägga ut den på blocket med en gång och hoppas jag får sålt den så att jag kan köpa en bil när jag väl har körkortet.

Nu ska ja se om de finns nåt å äta te kvällsmat.
Hej!

Kommentarer
Postat av: julia

Tycker att du måste lägga ut en bild på den här oxå!!! kanske med dej på till och med:-) Lycka till på jobbet imöra så ses vi på lörda!!!

2008-06-11 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0