första dagen på sommarjobbet

17.11
Tjatja!

Idag har jag gjort första dagen på förskolan där jag ska jobba hela juni och början av juli. :)
En HÄRLIG barngrupp och jag kommer nog trivas..känns riktigt gött att göra nåt  vettigt om dagarna. Himla fint att det är några dagar i veckan ledigt oxå. Både ledighet och inkomst och sysselsättning samtidigt.
Imorrn äre fredag och helgen är på gång. Gött det oxå - tycker om fredagar när Mathias kommer hem och man bara känner ledigheten i hela kroppen.

Fick ett mail av Micke igen, angående mitt skrivande, han hade tänkt lägga en kommentar här men den hade blivit så lång att det nog var tur att han skickade den som mail. :)  *tack*   Det är gött med så mycket uppmuntran som jag får att skriva men samtidigt är det lite otäckt. Så länge jag sätter upp hinder för mej själv så slipper jag skriva och slipper därmed misslyckas. Men när någon bryter ner allt försvar jag har som han gör så finns inga ursäkter kvar, då är det bara att kasta sej ut. Skräckblandat förtjusning tror jag det kallas. :)

Nu ska jag glida i ett par mysbyxor å se om jag hittar nåt gött å äta. :)
Hejkon bejkon

Kommentarer
Postat av: Clara

ja blir så glad att läsa å höra detta vännen...

Tror den där "rädslan" av att det du skriver ska bli fel är en del i processen? Den kanske är lika viktig att få på print som allt annat?

Tack för senast, bra pepping:D

Puss på dig

2008-06-12 @ 18:29:06
Postat av: Micke (den "äldre brodern" Ni vet)

Hmm... Har jag förekommit tidigare med namn i den här bloggen? Hur som helst, nu var det slut med anonymiteten. ;-)

Å Du Marie, Jag hade nog fattat mig "lite" kortare om jag skrivit en kommentar...

2008-06-12 @ 21:06:03
Postat av: barfotabarn

Tycker de låter som du e på G me skriveriet=) Kram

2008-06-13 @ 22:30:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0