HELG!

10.25
Tja! Nu är det helg efter min två-dagar arbetsvecka :)  Gött, mest för att Mathias e hemma igen. Gött med lite liv i huset :)

Idag vaknade jag av att jag kom på vilken tatuering jag vill ha först. :)  Hoppas jag har pengar så att jag kan göra den i slutet av sommarn. :)

Igår va de lite grabbkväll i Väng..å ja va me i vanlig ordnig. Vi satt mest och hånade Jan för hans felsägningar :)
"Hej, jag vill beställe en pizzeria."
"Bra, tack ska du hej."
Spelade oxå lite Guitarhero nu när vi fått låna en tv och satt och halvglodde på tvn, datorn.

Mopeden blir kanske av te veckan om det är nåt å ha. Den skulle komma te Karlsta på söndag.

Ikväll äre examens-/28-års- och inflyttningskalas i Sôcka. Ska bli kul, grilla och så. Gött :)
Dagen är inte så välplanerad, Mathias skulle göra nån renovering på scotern och jag har inte större planer, bara ta de lugn. Diska vore kanske ett projekt såg det ut som när jag hämtade frukost.

Ha en fin dag allahopa!
Kräm
Tack ska du hej ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hallåjs! Tänkte bara tipsa dig om en bra site inför tatueringen: http://www.tattoo.se/

Där kan du kolla upp lite olika tatuerare och vilka som är bra å så. Vad ska du ha för tattoo? nyfiken Om jag får se din så får du se min ;-) Maila mig en bild, om du har nån.

2008-06-16 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0