lugnare

13.55

Hej!
Nu har jag städat och diskat, har oxå fått undan lite tvätt.
Det som gjorde så ont förrut gör inte så ont längre, inget är förändrat och jag känner mej fortfarande lite tappad men...livet går vidare.

Nu ska jag njuta av resten av min lediga dag. Imorrn äre jobb igen bara moppen startar och går lika fint som idag. :)
Har inte skrivit att jag får ledigt på fredag för det var bara 4 barn, visst är det bra att få in pengar men inte så roligt att sitta där och dryga om jag inte behövs heller.

Hej

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

ja vem har sagt att livet e enkelt...? inte ja iaf. Ibland gör de ont men, faktiskt, som du säger, livet går alltid vidare va man än gör åt saken. KRAM å ha en bra dag idag!

2008-06-26 @ 08:36:18
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0