mopedköp och sköna ungar

19.47

Hejhej!
Glömde berätta om en skön konversation jag hörde mellan två barn på jobbet i fredags.
Barn 1: Kolla! Det spöregnar.
Barn 2: Det heter inte spö, det heter stryk!

Idag har Mathias kollat på mopeden och ska lägga ett bud ikväll! :) Får nog hit den på torsdag om inget oväntat heter, den är så ful men det är ett grymt bra pris!! :)

Är så trött idag, måndagar är hårda. Men kort vecka iaf :) Jobbar tom onsdag och på torsdag ska jag köra med Wille. Mathias slutar 11 på torsdag så på eftermiddagen blir det väl att lära sej köpa moped - hade ju aldrig nån när jag va 15.
Sen är det midsommar och vi har väl inte riktigt planerat allt än. Beror en del på väder och vind och sånt.
Är så SJUKT mycket knott med, inte ett dugg sugen på å gå runt på Mangsgårn om det är lika äckligt som igår.
Vi försökte fiska men gav upp ganska raskt.....riktigt riktigt mycket knott och äckligt påflugna! BLÄ!
Jaja....vi får se.

Var förresten och hälsade på på jobbet jag ska börja på efter semestern.
Blir säkert jättebra men det känns faktiskt lite jobbigt med småbarns-avdelning. Jag ÄLSKAR barn oavsett ålder men 15 stycken i åldrarna 1-3 är ganska stimmigt, högljutt och tungt (fysiskt). Finns givetvis positiva saker också och jag vet ju faktiskt inte förrän jag provat på riktigt. Har ju precis börjat trivas riktigt bra där jag är nu så det känns lite trist så. Men det andra viket är ju faktiskt bara till jul och sen kan vad som helst hända. Det är bra med erfarenhet oavsett.

Nu ska ja göra nåt annat.
Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0