mopedmekaniker kanske vore nåt?

16.27
Tja!

Skulle ta en tur med mopeden och se så att allt är fit inför morrondagen när jag ska ta premiärturen till Töcksfors. Ska ju til Arvika och köra.  Det var det inte kan jag säga. Inte LITE sur var den, ville inte alls starta. Så det var bara att packa upp Mathias hylsnyckelsats och börja skruva tändstift. Sen starta den och gick som en klocka. Anledningen att den inte starta va att vissa män i detta hushåll (nämner inga namn :) ) fått för sej att bensinkranen ska skruvas åt fel håll när moppen står still. Nu är problemet åtgärdat och jag hoppas att utan problem komma te bussen imorrn. Annars blir det fort tråkigt, kan inte hålla på och missa en massa lektioner hela tiden.

Japp....dagen har varit lugn eftersom jag varit ledig idag. Kvällen går nog i samma tecken känns de som. Sen äre full fart resten av veckan. Ganska full fart iaf.
Tisdag - Arvika
Onsdag - hälsa på på bilvande jobbet mer ordentligt
Torsdag - jobb
Fredag - jobb
Lördag - Bröllop
Söndag - Ta det lugnt antar jag

Nu ska ja hitta på nåt!
Tack för idag!
/Moppemeckarn

Kommentarer
Postat av: julia

du är en mycket händig kvinna murran!!!blir lite impad faktiskt!!!jag hade troligtvis gett upp efter en minut ungefär och ringt efter pappa om inte daniel hade varit hemma:-) good luck tomorrow!!!kör fösiktigt!

2008-06-23 @ 19:48:10
Postat av: Clara

vad stolt jag blir, Rörd

2008-06-24 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0