*njuter*

18.22

Nu har jag tagit helgen....himla gött känns det. Ska göra ingenting ikväll...bara ha det gött och vara vaken länge. Imorrn kan jag sova länge och sen bara göra vad jag vill. Mathias kommer väl hem vid 15 eller nåt sånt..

Idag har jag jobbat och det var så otroligt roligt, har skrattat nästan hela dagen....härliga ungar. Riktigt, riktigt sköna och de funkar verkligen att skoja med. Önskar SÅ att jag fått vara kvar där.....men blir nog bra på andra stället med. Är ju bara ett halvår..sen kan vad som helst hända. :)¨

Nu ska jag återgå till mitt njutande.
Hej

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

åhh gött de låter å ha en sån riktigt go helg utan nått särskilt på g! Kul me jobbet också=) Ja längtar verkligen efter att få jobba me nått meningsfullt.. KRAMKRAM å trevlig myshelg på dig!

2008-06-27 @ 06:35:16
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0