ny vecka

11.40

Hejhej!
Ny vecka och tro det eller ej men det är sol OCH hyfsat varmt :)  Yey!

Måndag: Ledighet, plocka iordning lite och packa lite

Tisdag: Åka till Arvika och ha körlektion sen stanna där och passa hus eftersom jag inte jobbar förrän fredag.

Onsdag: Vara i Arvika och va ledig

Torsdag: Samma som onsdag, åka tillbaka hit på eftermiddan

Fredag: Jobba sista dagen innan semester

Har svårt att få med mej folk till Ransäter och Winnerbäck den 18e, nån som vill med?! Vore så roligt att vara ett gäng med folk som åker. Jag kommer nog åka i vilket fall om jag får låna pengar OCH om det inte regnar,men är ju för tråkigt att vara helt ensam! Har ju sett han två gånger förrut, senaste gången i November så det känns inte som att jag behöver åka dit om det är regn.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0