överkörd

...av ångvält  23.17

Nu är det verkligen igång...och jag kan inte stoppa tårarna.
Det här är för förfärligt, hemskt, härligt, fruktansvärt, tungt, starkt, underbart, fantastiskt och fullkomligt otroligt för att gå obemärkt förbi i denna blogg. Vet att ingen fattar nåt å att många kanske blir irriterade men det är fortfarande inte the time or the place.
Det är så sjukt hur allt är, hur lite man vet och hur lite man känner sej själv och andra, i synnerhet andra, sådana som borde stå en nära.  Men bollen är i rullning och snart, snart är vi närmare varann än nånsin.
Jag älskar er alla 3 av HELA mitt hjärta och jag är GLAD att detta är igång nu! SÅ GLAD, vill ni veta HUR glad så fråga Mathias...det var honom jag ringde till och storgrät för en timme sen.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Clara

finns här vännen... Kram!!!

2008-06-04 @ 17:05:48
Postat av: anna

Det verkar som att det är nåt väldans bra iaf :D Tror ingen är irriterad, bara glada över att du är så glad :D Du ska ju absolut bara säga det när du själv vill och det känns rätt :)

Härligt sötis! :D
KRAM!!

2008-06-04 @ 17:55:24
Postat av: barfotabarn

...gott de! KRAM

2008-06-05 @ 19:51:51
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0