sjukt tacksam

19.05

Är inte lite tacksam att jag har skruvkunniga vänner!! TACK JAN för att du finns!
Ni tror väl ändå inte att mopeden startade när jag kom tillbaka från Arvika, tro heller inte att jag gjorde favorit i repris och lagade felet lite raskt.
Fick jaga Jan på plats som fick skruva isär en massa och laga det hela! Så glad att han kunde fixa det så jag fick komma hem nån gång :)

Körningen gick annars bra :) Wille sa att om det varit uppkörning idag har jag klarat det lätt som en plätt. Han sa oxå att han tror på mej och att det kommer gå bra! Gött å ha nån som uttalar att de tror på en! :)

Nu ska jag äta nåt innan ja svälter ihjäl!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nice blogg

2008-06-24 @ 19:16:27
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Mia

Gött att W sa så, hoppas uppkörningen är nära... :)

Det är väl bäst man aktar sig om man är ute på vägarna i Arvikatrakterna när Murran och blå faran Bengt är i farten...!! :)



PUSS!

2008-06-25 @ 06:54:06
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0