ÄNTLIGEN!

Hejsan!

Att starta en blogg är ett projekt som för mej pågått i över 1 år...snart 2......
År 1999 började jag blogga på ungdomsportalen Lunarstorm och har sedan inte kunnat slita mej förrän jag sparat alla mina anteckningar från de viktigaste åren i mitt liv. Idag sparade jag ner de sista bloggarna där så att jag ÄNTLIGEN kunde starta min "riktiga" blogg.
Välkommen hit!!

Här kommer jag skriva vad som händer i mitt liv så mina nära och kära (och andra nyfikna) kan hålla lite koll på mej då jag inte alltid är så talkative :)   Troligen blir det inte mycket av censur då jag inte tycker att det är någon mening för mej att skriva en blogg om det inte lyser igenom vem jag är. Namn skriver jag dock inte alltid ut av respekt för personer och jag ska försöka undgå att trampa folk på tårna om jag ibland har starka åsikter.

Än en gång, välkommen hit!

Dagen idag har varit lugn, jag har varit ledig och bara varit hemma. När jag inte är ledig studerar jag vid Karlstads Universitet där jag läser till lärare för de tidigare åren. Alltså förskola till 5e klass. Jag tar min examen i juni och kan då lägga till Lärare till de ord som beskriver vem jag är.
Åter till min lediga dag då jag pysslat med min bilddagbok och grejat med att spara ner bloggar så att denna uppstart blev möjlig, jag har också försökt engagera mig i ett grupparbete som ska lämnas in på måndag, utöver det har jag försökt plocka undan tvätt och dammsugit å diskat och sådant tråkigt så att pojkvännens (och min just nu) lägenhet är i någorlunda skicka inför helgen som ikväll inträder i detta hem.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska bli spännade att följa dig min vän. Om du ska skriva om mig i din blogg så vill jag att du fingerar mitt namn till "Blondie" så jag vet att det är mej du skriver om. :)

2008-03-06 @ 16:33:00
Postat av: Clara

Hej vännen! du är och har alltid varit bättre på att få ur dig allt per skrift, ska bli underbart att följa din vardag!! :) Haha, om ovannämnda ska bli kallad Blondie vill ja bli kallad Brownie:D
Puss

2008-03-06 @ 16:39:58
Postat av: Johanna

Jag kommer också titta in här :)

2008-03-06 @ 16:50:26
URL: http://showmewrong.blogg.se
Postat av: Mia

Tjena Murran! (ha ha, slant på tangenten och höll på att skriva två t istället för två r!!!!!!!)

Kul med nya blogg, den ska jag följa!
om bara Jullan börjar blogga så behöver vi inte prata med varandra i skolan mer! :)

Trevlig helg!

2008-03-07 @ 08:50:01
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0