Bang, bang, he shot me down...

10.38
Hejkon bejkon!

Jahaja....blidde inget Arvika på mej igår, inget stanna och sova iaf. Mathias behövde inte jobba sent mer än på onsdag så jag åkte tebax hit te Väng istället.
Hade en dag på KAU som var bra, ritade självporträtt, skrev dikter och annat seriöst. Nä men det var en bra dag tycker jag. Efter skolan tog ja tåget med J te Arvika och vi gick på bolaget. Sen gick ja me te J för att låna balkongen. :) Gick ganska snart te Ica för att hämta ut ett paket, jeans, tröja och linne till mej - tack. :)  Borde verkligen INTE ha skickat efter det men å andra sidan har jag typ ett par jeans som passar just nu och bara två par brallor som ja använder flitigt. A girls gotta have clothes.
Efter detta gick jag och solade -skönt å glömma snön för en halvtimme, det var iofs inte så mycket snö i Arvika men på förmiddan i Karlstad var det inte roligt. Sen gick jag till biblioteket och lämnade tillbaka två böcker som ja lånat. Sen var jag TÖRSTIG av allt springande och vill köpa nåt att dricka. Då har banken nåt strul så köpet gick inte igenom. Var lagom nöjd när jag gick till bussen, sov nästan hela vägen te Årjäng. När ja kom te Töcksfors så åt jag och sen handlade jag godis till kidsens påskägg och lite mat å sånt. När jag satt och väntade på Mathias som skulle hämta mej där efter jobbet höll jag på att få skavsår i öronen.

Några norskar hade en visning av massage-maskiner. De stod och skrev Gratis massage (på norska) så fort nån gick förbi....satt å småskrattade lite. Gjorde dagens goda gärning när jag satt där, en norsk familj som var på shopping-resa med buss hade tappat bort bussen och hade ingen telefon som fungerade i sverige så de ville låna min mot betalning. Givetvis tog jag inga pengar...men de sa att ja räddade dem - gött :)
Sen va de hem å bli besviken för att hockeymatchen ÄN en gång inte gick på nian... Jaja...de vann iaf!!!
Sen la vi oss...men ja kunde inte somna så ja gick upp igen, satt lite vid datorn och lyssnade på nya 100 höjdare - hade inga linser så ja såg inte tvn :)
Sen la ja mej och somnade te slut.

Idag har jag hittills ätit frukost, tagit en promenad och nu sitter jag här, ska träna sen...när ja får lust - kommer inte lusten så får det bli när jag bestämmer att jag SKA det helt enkelt. Blir nog en hyfsat onyttig helg så ja ska verkligen göra det.

Imorrn skulle som sagt Mathias jobba en timme längre så då kanske jag stannar i Arvika då istället , har inte besämt mej ritkigt men får se. Sen på torsdag kommer broder med familj från Falun och på kvällen äre konsert.
Jupp......

Insåg på skolan att jag nog utvecklat ett obehag för hajar, förrut har det inte varit så farligt men en grupp hade gått en läskig bild att skriva dikt om som jag tyckte va riktigt obehaglig. På kvällen när ja inte kunde sova googlade jag och hittad ännu fler - eeeek!!

Men då kom.....
HAJARNA, HAJARNA, HAJARNA, HAJARNA
O Pappa haj - Do do dodododo do
O Mamma haj - Do do dodododo do
O Mormor haj - Do do dodododo do
O mini haj - Do do dodododo do
Apetrea & Henriksson


Kommentarer
Postat av: emmy

USCH vilken läskig bild!

2008-03-18 @ 11:25:58
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Postat av: ännä

ååh ja just de, den där ramsan/sången hade ja glömt :D
men bilden va lite... ofräsch.. hahah :)

2008-03-18 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0