Bond, James Bond

13.54
Goddag :)

Gårdagens tur till alla ställen gick bra..
Vid halv 2 fick vi sms av J som sa att de bjöd på mat så när vi inhandlat presenten till brorsdotter M åkte vi dit och åt spagetti och köttfärssås tills vi nästan sprack. :)
Efter detta åkte vi direkt till Säffle, jag körde hela dagen och fick öva på en MASSA saker som ja inte är så bra på och som jag inte gjort så mycket eller alls....himla BRA resa va de...
När vi kom till Säffle så gick vi in i en JÄTTELITEN bod med massa tyg och hårgrejer och klänningar och framför allt en MASSA herrkläder för fest.  Herrarna provade diverse kläder och till slut blev det smoking för brudgummen och kostym för bestman...med likadana SKITSNYGGA västar :)  Blir hur stiligt som helst..

Efteråt åkte vi direkt till Arvika och grattade M....vi blev också bjudna på varma smörgåsar..Gott!
Satt bara en liten stund eftersom nästa kalas väntade...Åkte dit och fikade och pratade med barnen och bror med sambo...hade en mycket trevlig stund :)   Fick låna ett gäng filmer av broder D så nu har vi att plöja igenom.
När lilltjejen I skulle lägga sej fick jag världens goaste kram, älskar de där ungarna, så trist att de blir så sällan vi ses...men vi är ju inte i Arvika så ofta och när vi väl är där brukar de va fulltecknat schema..blir kanske bättre/oftare med körkort och bil?
När vi kommit hem såg vi på Hitman sen däckade jag. :)

Idag har vi ÄNTLIGEN slängt bort skrotupplaget av trasig dator,skärm,kamera och micro + smågrejer på körsbordet och ett halvt skrivbord som stod brevid....gött att bli av med..
Sen var vi och handlade mat o sånt och sen såg vi på Beowulf.....rikigt tråkigt väder ute så man är inge sugen på å gå ut direkt.

Ikväll ska M till Årjäng ochhjälpa til och laga mat åt de på Lima-ekot (återträff för sportlovsläger), jag har verkligen INGEN lust så ja ska stanna hemma...kanske klämma en till av filmerna som ja nog ändå inte kommer få honom att se o sen "andra chansen"....Gött me själv-kvällar ibland...men härligt med folk runt sej ibland oxå.
Ikväll känns de helt ok å bara va själv.

Vi träffades liksom på chans
På nå't sätt ramla' vi in varann
Och tänk att något som jag trodde var så svårt kunde vara så lätt
Aldrig har kärlek drabbat mig så
Jag vet, jag är hopplöst svår ibland
Ingen ser och ingen vet
Hur du lyser och hur du fångar upp min skugga när jag är svag 

Men aldrig, aldrig att jag tänker låta något ont hända dig,
jag håller dig hårt tätt intill mig genom regn och blåst som alltid,
alltid att jag kommer vaka över dig
Genom mörkret jag leder dig, jag finns i varje steg du tar så
Du behöver aldrig mer vara rädd 
Lasse Lindh


 
Bocken har en räv bakom örat.......skumtomte menar jag :)
image2

Kommentarer
Postat av: Anna (Snutti haha)

Ja, själv-kvällar e så goa! Dom behövs verkligen :) Hoppas du får de jättemysigt å att du skämmer bort dej själv jättemkt nu!! :D

2008-03-08 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0