En fulltecknad dag

11.28
Godermorgon......ok...förmidda :)

Denna dag är en dag som är FULL med saker att uträtta....det mesta är roligt så det gör ingenting.
Först ska man väl försöka komma iordning så man inte ser ut som en överkörd katt i huvet och som ett lik i ansiktet..

Sen blir de Töcksfors och handla lite mat, handla present till Mathias' brorsdotter M och försöka äta något, dagens buffé på hotellet känns fin. Lax och fläskfile...inte nödvändigtvis samtidigt.
Efter detta styr resan mot Säffle, troligen med mej som dagens trygga chaufför, där vi ska prova ut bröllopskläder åt brudgum D och bestman Mathias. Bruden J och tärningen jag har ju för läääängesedan (?) fixat vår del i detta. :)

Sen blir det Arvika där vi ska gratta Mathias' brorsdotter M och sedan ska vidare och gratta min brors-sambo S som fyller 35.  När vi är klara med detta åker vi tebaka hit igen. :)   Hit är för dem som inte vet lägenheten som ligger några mil från världsmetropolen Töcksfors.

Har tänkt att en bild och en del ur en låttext för varje dag ska få avsluta mina bloggar men idag var jag inte riktigt förberedd kände jag. Bilden  och texten blir därför följande:

Är det såhär när man är kär när man är liten, hur blir då när man blir kär när man blir stor.
Jag har ju hört att varje flirt blir nött och sliten och att med tiden bleks den rödaste amour,
men jag tror ej därpå för han älskar mig så, jag känner mig så svag och undrar hur det ska gå.
Är det såhär när man är kär när man är liten, hur ska det bli när man är kär när man blir stor.
Bert och Heman hunters

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0