Fatso the clown

20.26
I eftermiddag har det inte vart nån bra eftermiddag.
När ja kom te Töcksfors så gick ja lite i affärer, mest på kul men sen kom ja på att ja nog ville ha nåt nytt på mej på konserten imorn. Så ja provade lite olika. OGILLADE vad jag såg i alla speglar, till slut var ja så nedtryckt av mej själv att ja bara satte mej på en bänk å stirrade framför mej typ. Orkade inte se fläsket en gång till.
Hittade iaf en skjorta ja är nöjd med och sen för att rycka upp mej gick jag så långt jag hann innan Mathias kom. Det var typ till Skarbol jag hann, gött å gå lite efter den känslan. Mathias hjälpte till att rycka upp mej - han är bäst! Även om jag vet att jag inte ser ut som ja gjort förr så måste jag tro på att det vänder om jag fortsätter ligga i med träningen och slutar fuska med sockret.

Nu till gladare delar av dagen. Hade paneldebatt i skolan, var intressant och ett rätt kul upplägg tycker jag.
Pratade en del om vår käre skolminister, jag blir lika arg varje gång. Det kokar i mej ända från tårna bara jag tänker på honom. Verkade vara fler som var drabbade av den känslan. Skönt!
Hade en fett-fläck på min tröja idag som jag på eftermiddan kom på att den kom ifrån min brun-utan-sol-kräm som är überfet, det såg iaf ut som nåt helt annat då fläcken satt precis under vänster bröst. Något som givetvis väckte en del skämt och kommentarer t om från vår lärare.  *skratt*

Sen hämtade D oss för att han och J skulle åka till Stockholm över natten.  Gick lite på Åhléns med dem sen gick jag till mitt tåg. I Arvika solade jag och gick till trafikskolan!!!  Eftersom det inte finns någon intensivkurs i Karlstad med platser förrän September så ska ja köra vanligt i Arvika istället. Pratade med Wille och bokade två körlektioner till veckan. Han sa att ja får köra hur många gånger ja vill på en vecka bara han har tid så det kan gå rätt fort ändå. Bara jag får med mej teorin oxå, men det kommer en skiva med den till veckan. Sen ska ja ligga i å plugga :)
Det var dagens bästa!!

Japp. NU äre snart Lost och Grey's anatomy - vet inte vilket de blir ikväll. Ska iaf bli the nu.


innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig nånting igen

innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft

och innan morgonen kommer
vill jag blöda några droppar mot stenen
det är tid för några tårar än
och göra klart för min norra stjärna
att jag aldrig ska ner igen

men innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än

jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
det är som jag känner när åskan går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer
Lars Winnerbäck

Blå himmel och sol idag!
image9

Kommentarer
Postat av: ännä

Nej men Marie.. Du får inte skriva så om dej själv! Jag såg ingen fläsk imorse! Men däremot en väldigt fin å vacker tös, på alla sätt å vis! Gött att du har en så bra man som e så go å stöttande! :D KRAM

2008-03-19 @ 23:15:35
Postat av: Mia

Käraste Murran! Det gör så ont att läsa det du skriver. Samtidigt vet jag precis hur det känns. Det som är mest jobbigt är att det inte spelar någon roll vad jag säger för det du säger i din inre monolog bestämmer vad du kommer att känna. (Många sessioner hos psykologen eller?! ;))

Därför vill jag bara säga, dels att du ska sluta tänka så om dig själv. För till slut tror vi på vårt eget "hat" mot oss själva. Du är värd så mycket mer än så. Dels vill jag säga att i mina ögon är du fantastisk! Både på insidan och utsidan. Är glad att vi fick sista terminen i hop.

Kan bara säga att du har fel i hur du ser dig själva, det är en felaktig självbild. Du ÄR vacker, söt, har snygg frisyr, humor, former som vilken plattbröstad tanig tjej som helst skulle bli avundsjuk på. Hellre former än inget alls!

Hoppas du förstår vad jag menar!
LOVE!

2008-03-20 @ 08:45:46
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0