Forever

10.44
Hejhej!
Dags att ta tag i detta igen :)

Söndag var slapp - vi gjorde inte så mycket alls egentligen.....såg den mest brända filmen Superbad och på kvällen tränade jag när Mathias var och spelade bandy.

Måndag - några timmar på Kau. Hade arbete i tvärgrupper och jag var inte alls upplagd för denna dag. Inte på något sätt negativ till upplägget, hade bara inte energi att anstränga mej i det hela.  Det fungerade dock ganska bra även om jag inte var så aktiv på redovisningen.
Efter detta lunchade jag med J på ett av skolans matställen och vi åkte sen in till stan där hon skulle köpa lite elgrejer till renoveringen hon och D håller på med. Hon skulle oxå byta ett par byxor åt hennes systerdotter på HM. När vi gick förbi Duvan så forsade det ut folk och en klocka ringde frenetiskt. Det var ett brandlarm som ringde för andra gången på 2 veckor lr nåt. Vi stod där ett tag och då kom studiegruppskompis E så vi stod och pratade lite sen gick vi till Åhlens där jag köpte små påskägg som brorsbarnen (alla 4) ska få till påsk.
Vi tittade också efter potentiellt smink för bröllopet och när J gått till tåget gick jag in på en affär som hade en massa snygga halsband. De skulle få in mer under veckan så jag går nog tillbaka nästa vecka och tittar igen. Det som fattas just nu är smycken (örhängen och halsband) , eventuellt en sjal och kanske skor - ska kolla med skorna hemma, tror de kan passa ganska bra i färg. De är dessutom sjukt bekväma och jag är hyffsat ingådd i dem.  Efter mina turer i olika affärer var det dags för bussen hem - gick in på Ica i Årjäng innan jag åkte med Svärpäronen resten av vägen.
När jag kom hem tittade jag lite på Grey's anatomy och sen lagade jag mat till matlåda åt my man idag. Vi la oss tidigt.

Idag är jag ledig från skolan - som resten av veckan - vi ska läsa några kapitel ur en bok så vi kan ha paneldebatt till veckan - så jag får väl försöka ta tag i det. Den är utlagd på vår internetplattform så man kan läsa på skärmen, jag tycker att det är lite jobbigt så jag ska få låna boken av J sen. Börjar väl läsa lite på datorn innan men.
Annars är den enda planen för just idag att jag ska träna - har fortfarande lite träningsvärk i en del av magmusklerna som jag aldrig haft det i förrut så får se hur det går med de övningarna idag. Det blir iaf 3 mil på cykeln - det har jag bestämt.


Take these roses off of me
Let me live, let me be
For a little while
Let my eyes,
See everything and nothing in their time
I do not mind

Call me close once again
Call me teacher, call me friend
Just like the first time
Call my name, it echoes in the walls around this room
Its all you

Forever
Forever
I will feel you

Forever
Forever
I will hear you

Forever
Forever
I will see you

Forever
Forever

Vertical Horizon


Idag lägger jag in en bild som inte är värst snygg men som alltid får mej att skratta. Kallar den inofficiellt för the stud and the whore för de e så vi ser ut här.image4

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjena snyggo! Nice bild på dig och mannen! :) Ha en bra dag idag, ses på panelen på måndag! ;)
Kramkrämkrum

2008-03-12 @ 07:48:43
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0