lite smått prestationsångest

16.20
Tack för fina kommentarerna till förra bloggen - blev glad för dem alla :)
Har dock haft lite prestationsångest och viss skrivkramp sedan djupdykningen jag då gjorde.
Så dagens blogg blir nog en återblick i dagboks-formen hur tråkigt det än må vara att läsa.

På fredagen när M kom hem så åkte vi te Töcksfors där vi handlade lite och lyxade oss med pizza. Det var gött - alltid lika roligt att beställa en Kyckling special - utan kyckling. Människan som stod i kassan skrattade högt. På eftermiddagen tränade jag lite - gjorde core och rumpa-lår-övningar och cyklade lite .På kvällen kom L, J, D & J och vi fikade å såg på en film som ingen riktigt orkade engagera sej i. Den var bra men jag va inte på humör för den sortens film, hade dock säkert tyckt om den en annan dag. American gangster var det. Senare tittade vi på en "ford-reklam" på Youtube vilket var roligt och läskigt :)  Svårt att återberätta storyn såhär så jag avstår, men roligt var det. Något annat som skapade skratt under kvällen var två övertrötta herrars hysteriska skratt åt sina egna skämt och felsägningar.

På lördagen pluggade jag lite medans M var på Skåkene och hjälpte till med nån ved, sen åt vi mat och slappade lite. Sen cyklade jag en mil och sen var det dusch och kalas. J fyllde år denna dag så vi åkte dit å grattade lite och fick magarna fulla med gött. Även denna kväll innehöll en del skratt, men oxå viss besvikelse över att fel låt vann melodifestivalen (Heja Rongedal) och att FBK förlorade med 4-0.

Idag har vi inte gjort så mycket; gick upp, åt frukost satt vid tvn/datorn lite. M åkte te Åsen och tvättade bilen, jag gick dit och var lite social med honom nät han tvättade. Efter det gick vi till mormor och morfar till M där vi satt och pratade lite med dem och moster A. Sen hem och laga goooooda älgburgare och tvätta kläder och nu sitter jag här medans M sover i soffan.

Under veckan stannar jag nog i Arvika ett par dagar, åker tillbaka hit på onsdag-kväll och packar lite och så.
På torsdagen ska vi på Hardcore Superstar-konsert på Ritz - ska bli kul att gå ut - var ett tag sen. Och på fredag eller lördag åker vi till Småland för att hälsa på O och träffa resten av gänget där.


It takes just a minute to like it
Oh baby, it takes just a few and you'll like it too
Time is ticking
I'm just a minute away from you.

Oh baby, it takes just a minute to get it
Oh baby, it takes just a few if you let it through
Time is ticking
I'm just a minute away from you
Rongedal


Någon har spexat med Saltkaret
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0