thank you

11.10
Goddagens!

SItter hos päronen och avnjuter en LUGN förmiddag. Har varit och kört min andra körlektion, det gick bra - idag övade vi start/stop i lutning och backning runt hörn. Jag tycker att det är lite knivigt men otroligt kul! Ja trodde nog inte att ja skulle tycka att det var SÅ kul att lära sej sånt här. Läser teorin med glädje och tycker att det är svinkul att köra. Det är gött :)

Igår va ja i skolan på förmiddan, intog sedan en lunch med Jullan å Knorran och åkte sen med tåget till Arvika. Åkte hem te mor å far och läste lite teori samtidigt som jag såg på nystartade serien "Barnmorskorna" och sen på Grey's anatomy. Sen var det sovdags och imorse körde ja som sagt lite bil. Idag fick jag köra med en som läser till bilskol-lärare så jag fick köra 1 timme för samma pris som ja annars betalar för 35min. HImla gött men man blir inte så fokusera på slutet riktigt.

I eftermiddag ska jag passa Lillåsen-kidsen en timme....ska bli sköj :)
Sen åker ja tebaka hem endera med bussen eller med svärpäronen som varit och hälsat på Mathias moster på sjukhuset. Hon blev opererad igår. 
Väng känns verkligen som hem nu, jag blir helt lugn när jag kommer dit ut. Det är en sån skön känsla, tror faktiskt inte jag haft den sen Jössefors. På storgatan började den väl infinna sej lite men där fanns så mycket som behövde fixas till att man var rätt trött på det på slutet. Och de hus/lägenheter mor och far bott i efter Jössefors har aldrig blivit ett ställe som är mitt på nåt sätt. Men nu finns det ett och jag hoppas att det kan bli min fasta adress, gärna snart. :)

Jahapp....hade kanske inte så mycket att tillägga mer idag. Nu är det helg iallafall och vi har faktiskt inga direkta planer, vilket känns riktigt bra.
Ha en fin helg! Tack för mej!


Idag har jag ingen text men lyssna gärna på
Child's Anthem med Toto och känn den ilande känslan i hjärttrakten.

PUSS!
image12

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för kommentaren angående googlekonto! :)

Känns ju i allfall roligare om folk lämnar ett litet avtryck att de varit där, känns lite skumt och obekvämt att veta att folk läser men inte vilka och inte vad de tänker/tycker om det man skriver. Du fattar kanske redan... ;)

Ha en bra helg så ses vi till måndan!

Kram!

2008-03-28 @ 10:57:46
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0