You're gonna miss me when I'm gone

14.49 Hejhej!
Simple plan spelar i min tv.....bra låt - when I'm gone...

Igår blev de inge blogg på mej....hade nog inte så mycke å säga.....gjorde inte så mycke vettigt den dagen. Tvättade och läste lite till paneldiskussionen typ.....var ute en sväng.....det va väl det hela....

Idag började jag dagen med en rask men ganska kort promenad, sen hem och göra lite core- och rumpa-lår-övningar, var SJUUUUKT jobbigt idag utan frukost i magen. Kämpade mej igenom dem och sen ner me lite mat i magen. Hade tänkt cykla 2 mil men det blev bara 1 idag...ska nog BÖRJA dagen me frukost nästa gång, min kropp vill inte annars.
Efter detta va de lite dammsuga och diska å plocka och lite sånt. När jag gjort detta pluggade jag å tittade på tvn. Nu har ja precis ätit lite middag och kokar just nu ris te mannens matlåda imorrn medans jag skriver lite här. Han får jobba imorgon oxå eftersom det är i slutet på jobbet i Strömstad, stackarn. Igår va han helt slut. Kämpade sej fram tills klockan va 21 sen somnade han. Han brukar inte jobba fredag för er som undrar, eftersom de jobbar mellan 6-18 de andra dagarna i veckan.

Jaja.....eftermiddan blir nog lugn....orkar inte läsa mer idag...helt slut i huvet just nu. Tar resten imorrn och under helgen. Tycker uppgiften vi fått är SUPERSVÅR, men har fått ihop några frågor...svårt text att reflektera runt på nåt sätt. Aja...

Idag gjorde jag upptäckten att mitt favoritband alla kategorier har släppt en ny skiva!!!!!!!!! De gör det alltid när jag minst anar det :)  Laddar ner som en tok nu :)  Singeln de släppt från albumet är i vilket fall i samma gamla kvalitet.  Bandet jag talar om är Counting Crows och jag har en hemlig(?) förälskelse i bandets låtskrivar/sångare Adam Duritz. Hans sätt att skriva faschinerar mej eftersom han kan skriva ihop ord som knappt finns och ändå känns det som att han skriver precis om det jag känner. Följande text är en av deras gamla låtar...men den är alltid med mej på något sätt.


She waits another week to fall apart
She couldn't make another day
She had something breakable just under her skin

She comes out of closets every night
But then she locks herself away
Where she could keep everything from me
She's nothing but porcelain underneath her skin

American girls, all weather & noise
Playing the changes for all of the boys
Holding a candle up to my hand
Making me feel so incredible

Counting crows

Greeeeeeeeen eyes
image5

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack fina du för orden i min blogg... De ska jag bära med mig i helgen.

Hurtig du är! Bra jobbat! :) Ta det lugnt i helgen så ses vi på måndag!

By the way; jag har inte ens börjat läsa hållpunkter... det tar emot, vet inte varför!? ;)

2008-03-14 @ 11:31:16
URL: http://omknorring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0