ack så sjuk..

17.31
Vilken dag, nästan så jag varit rädd för att vara ensam vissa stunder. Tänk om man tuppar av och ingen hittar en i tid...Men nu känns det liite bättre efter lite mat och vila. Febern känns lite men det är inte som innan när jag knappt orkat sitta i soffan.

Gjorde om lite layout imorse....tycker denna var MINST ful....gillar den svarta men behöver lite vår-feeling här. Skulle vilja kunna bygga en egen, det kan man säkert bara att jag inte fattat nåt än.. FÅr ta en kik till på det när jag orkar.

Milkshake är najs när man har ont i halsen, med banan och choklad-sås. Jag VET att jag ska gå på hårddiet denna och nästa vecka men idag orkar jag inte. Hade jag inte fått dricka denna shake hade jag nog inte varit så rolig nu.

Mjupp...inte hänt så mycke nytt i mitt liv. Har ju bara suttit/legat i soffan hela dagen och parerat frys-/svett-atacker a'la feber.

Har skola imorrn men blir nog inget med det, får se om jag är bättre på onsdag. Har också körlektion på torsdag men då MÅSTE jag väl vara på benen igen?

Nu ska ja vila vidare. Godafton

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

Mycke glass funkar, om inte annat som tröst, när man e liten å sjuk. Kram Sjukis! Fina bloms du fått på din sida btw=)

2008-05-12 @ 18:51:08
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: anna

Men uuh! Hoppas du blir frisk fort!! Kramkram!

2008-05-12 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0