du är nummer 2 i kön

15.00

Hejhej!
Här sitter jag sen 5 timmar tillbaka å bråkar med ett anitivirusprogram som inte vill funka! Sitter i kön till en supportchatt...och är nummer 2 i kön...vilket jag oxå varit senaste 10 minutrarna...Började som nummer 6..
Suck och stön.....hoppas det fixar sej sen!!

Jahapp.....gårdagens tandläkarbesök gick fint och jag behöver inte gå dit på 2 år fantastiskt nog!
Körlektionen var katastrof men kanske blir bättre nästa gång..Wille skulle skälla på vägvärket så att jag KANSKE kan få min uppkörning tidigare..Det har aldrig inträffat att någon fått vänta så länge på första uppkörningen..
Han drog också ett skämt som aldrig skulle göras rättvisa här men oändligt roligt var det.
Skrattade så tårarna rann.....handlar om att baka iaf..:)

Japp......inte mycke på tapeten annar...är gräsänka ikväll när mathias är på svensexa.. Ska vila mina bihålor som gör ont och fortsätta försöka kurera datorn...

Tack å hej och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0