Framtiden är er

18.27

Hej!
Här sitter jag och övar på att inte gråta inför lördagen. Det går SÅDÄR bra......har känslorna utanpå när det gäller sånt här.  En av låtarna de ska ha med i vigseln är en riktig ninja-låt. Den bara plötsligt fäller ut ett ben och sparkar undan benen på en så man ligger där i en blöt pöl sen.  Är nu uppe i 12 ggrs lyssnande tror jag.
Första gångerna behöver ja ju inte ens nämna hur det gick. Nu den 13 gången KANSKE jag klarar mej undan endast med läppdarr......Är rädd att den framförd live kommer få mej att brista ut i Ugly-cry.
Det är 3 gången idag på första gången på månader det uttrycket används, första gången av mej. :)

Har idag annars, solat, kört bil och slappat. Fick ett telefonsamtal som gjorde mej G-L-A-D!  En rektor vill EVENTUELLT ge mej jobb. Ett vik på 80% - det perfekta!!  Vi ska träffas på fredag så får vi se sen men jag är glad att jag ens får chansen att visa vem jag är. :)

Körningen gick annars hyfsat, varken eller typ, han tror att det som är mindre bra snart löser sej. Har fått ny tid iaf. Vill verkligen klara det första gången!!! Det blir så mycket tråkigare med allt annars! Hoppas oxå ha råd att inhandla en hyfsad bil rätt snart!

Nu ska jag öva vidare på att inte gråta!
Puss!

DU är den som får hoppas
All min kärlek får du bära
All min längan vill jag ge

All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Kommentarer
Postat av: Mia

jag får rys, rys, rys när jag hör den låten. den är såå fin... spännande med vikariatet, hoppas, hoppas!

pussåkram!

2008-05-19 @ 18:46:39
Postat av: anna

Hahaha ninja-låt! Du e bara för härlig :D

Hoppas det går bra på fredag! (E jag övertygad om att det kommer göra, men ville bara lyckönska ;))

Kram!

2008-05-19 @ 19:16:45
Postat av: barfotabarn

åhh vackert...

2008-05-20 @ 05:59:32
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Clara

tummarna börjar bli blå vid de här laget, hoppas hoppas du får jobbet!!!!
Puss

2008-05-21 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0