gnäll, gnäll, gnäll...

19.13
Vet att jag ytterst troligt är världens gnälligaste nu..
ÄR SÅ TRÖTT!!!!!
Imorrn skulle jag så gärna vilja och verkligen behöva vara hemma.
Har föreläsning som jag oxå verkligen borde gå på men vet inte om min kropp och själ pallar på allvar. Är helt slut, det bara snurrar en massa i huvet och trycker över bröstet. (gnäll, gnäll, gnäll) Senaste veckorna har inte direkt varit uppbyggande.
Känns som ja borde vara hemma imorrn, både för min egen skull och för att jag verkligen måste läsa MYCKET teori denna veckan. Och jag hinner inte så mycke mer än på tisdag om jag inte gör det imorrn.
Får fundera och känna på det.

Om nån timme åker vi till Karlstad iaf. Eftersom jag ska vara i skolan tidigt (om jag går dit) och Mathias jobba så åker vi däråt ikväll redan. Då är man på plats. Är jag redan i Karlstad så är chansen större att jag pallrar mej iväg på föreläsningen.

Nu ska ja återgå till soffan och vila huvud, hjärta, kropp och själ.

Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår om du är helt slut, du gjorde ett superjobb i lördags (och alla andra dagar också...) men jag hoppas ändå vi ses i morgon. Stor kram!

2008-05-04 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0