halkbana - check

Hej!

Då var halkbanan avklarad....går frammåt. Hade nog ALLDELES för höga förväntningar tror jag. Alla har talat om hur otroligt roligt det är.  Det är klart det var spännande och kul att lära sej häva sladdar och sånt men kan inte påstå att jag skrattade ihjäl mej. Nu är det gjort iaf - gött det. 1 moment kvar då..The BIG one..

Snart åker jag mot Väng, ska bli gött, behöver inte åka tebax hit på ett tag, skolan på onsdag sen åker jag direkt tillbaka. Pratade på att gå ut och äta nåt efter examensceremonin på torsdag men jag tror verkligen inte jag gör det. Har absolut inte råd och även om det skulle lösa sej så har jag miljoner saker att göra innan lördan och vill tillbax te skogen så snart som möjligt, kan baka å sånt. Tjejerna blir väl dö-besvikna men såhär äre just nu...*filåt*

Nu ska ja ta å plocka ihop mina kläder, alla ska få åka med idag när jag åker bil hela vägen. Ska få plats i en garderob oxå bara...men röjde hyfsat i måndags så det mesta ska nog gå in..

Hej och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, designs och en massa roliga projekt? Kolla då in denna blogg:

http://assmine.blogg.se

2008-05-30 @ 14:10:18
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: clara

GRATTIS min vän!!!!!! Haha, nä det är helt klart överskattat...
Men urk vad jag längtar till nästa lördag... Puss å klem

2008-05-30 @ 18:25:07
Postat av: barfotabarn

Grattis igen då...ännu ett steg på väg till Da Driving Licence:)

2008-06-01 @ 13:13:42
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0