I and now again I've found myself so far down away from the sun

19.10
Inser nu att rubriken lät deppig, det är den inte. Lyssnar på Away from the sun med 3 doors down.
Längsen, trevligt :)

Jag fick ordning på datorn.....TACK Nortons chatt-support för hjälpen!!  Underbart!!
Har oxå laddat ner lite musik. Ska strax kolla om det funkar att klippa film i ett program här på datorn, annars blir det ett annat problem att fixa med det. Svärmor ringde och undrade om jag skulle komma och sällskapa men jag orkar inte. Har krånglat med datorn nästan hela dan, nu vill jag bara sitta och göra ingenting.

Nu äre lite ABBA......gött......är på så gött humör....fortfarande!! Har lixom ingenting i mitt liv som går emot mej just nu!! SÅ GÖTT......som vanligt räcker inte pengarna så långt som de borde och körningen igår gick för täskigt. Men just nu gör de ingenting :)

Hade kanske inte så möe å skriva här....har fortfarande inte bestämt nåt om det där med publiceringen....Till sommarn kanske isf...

Nu ska ja pysa!
Pyyyyyyyyyyysssssssssssssssssssssssssssssssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0