I cant fight this feeling anymore

18.12
Tja...lyssnar tydligen på Chicago idag, bara sådär...haha....jaja...så kan det gå..
Idag har jag varit hos Marielle och fått ordning på mitt hår igen!! Tack för duktiga frisörer!
Bara hon fått i färgen (och alltså INTE sköljt ur den än) så kände jag mej som en ny människa....det var för täskigt innan håret.
Resultatet blev ju inte sämre när hon sedan sköljt ur färgen och klippt mej. Gött!!
Luggen is back och vi har jämnat ut så sluttningen efter pagen inte är kvar...knappt iaf.
SKa bli gött när det blitt längre så vi kan börja jobba med längder på riktigt, då hoppas jag också på mer vågade slingor, gärna vitt och lila. Det är jag sugen på..

Har också känt suget efter en tautering och piercing ett tag nu, såg Miami Ink i söndags och blev nästan sjuk va längtan! Men jag har verkligen INTE råd förrän jag börjar jobba möjligen.  Dessutom är jag nog för gammal för att ta hål i näsan nu? Ok om man har kvar en piercing som man gjort men kan man skaffa en sån på ett sånt ställe när man är 23? Ah får se, tatuering ska de iaf bli, troligen 2 men en i taget. Som sagt när jag får råd. Denna månaden kommer återigen pengarna gå ut innan de hinner gå in. EN hel del räkningar och det är DYRT att ta körkort i dagens samhälle. Jaja...sånt är livet. Hoppas på att jag bara får pengar i examenspresent av familjerna som jag kan lägga in på bilköpar-kontot.

Jupp....Imorrn blire sola sen åker jag nog te Karlstad och stannar tills torsdag. På torsdag är det skolan en sväng och sen som sagt hämta kläder och sånt.
Det är bara 3 dagar kvar nu....SICK! :)
Hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Var med och tävla om en valfri parfym för 400 kr på min blogg!

Ha det bra! :D

2008-05-20 @ 18:43:24
URL: http://Fluffad.blogg.se
Postat av: Johanna

Klart du inte är för gammal för att pierca näsan! Min svåger är piercare i karlstad, gört hos honom ;D Fin låt det där förresten.. Chicago-låten. Påminner om min barndom, pappa brukade lyssna på den :D Kram

2008-05-20 @ 19:51:04
URL: http://showmewrong.blogg.se
Postat av: barfotabarn

Miami/LA Ink följer min B slaviskt=) Håller me om att man blir helt sjuk på tatueringar när man ser dem, framförallt Kat von D e otroligt duktig! Hon får verkligen alla andra tatueringar att se fjönsiga ut.. Å klart du ska ha en piercing, skulle passa bra på dig! Kram å ha en bra da ida

2008-05-21 @ 06:30:07
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0