inte fullt så gnällig :)

21.00

Livet är bra mycket lättare när man inte är så trött som man nästan störtar :)
Idag orkade jag minsann pallra mej te skolan och få med mej hyffsat av föreläsningen. Sen direkt till trafikskolan och lära teori i några timmar.
Handlade grönsaker och frukt och åkte hem och kokade "undersoppa", blev rätt god men jag tappade (inte helt oväntat) cayennepepparen i så det blir små portioner om man ska orka äta. :)
Efter detta läste jag lite mer teori här hemma sedan såg jag lite på tv innan jag gjorde en av de sista individuella uppgifterna på hela min utbildning :)
Har en sketen matteuppgift kvar som jag inte fattar ett piss av än, ska göra den i helgen om ja blitt nåt klokare. Sen äre bara några gruppuppgifter kvar. YEY!

Imorrn blire råplugg av teori på trafikskolan och bara allmänt lugnt.
Nu ska ja göra nåt annat!

Hej!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

duktig du e!

2008-05-05 @ 21:46:53
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0