Minns inte....

...när jag var så trött senast!!!   09.26

Hej!!
Jisses vilken helg det varit!!!!  Jag är SÅÅÅ trött och den är inte riktigt slut än tyvärr måste jag nästan säga.

Onsdag åkte vi hem från Karlstad på eftermiddan och på vägen åkte vi inom Arvika för att hämta lite grejer hos mamma och pappa och för att kolla aktivitetscentret inför svensexan som var i lördags.

Torsdag upp ganska tidigt och åka till Finnskogen och kolla och göra iordning stugan som Doch J skulle sova i efter svensexa och möhippa. Efter det så letade vi eventuell infångnigsplats för D. Efter detta var det familjemiddag hos svärpäronen där vi stannade hela kvällen.

Fredag upp tidigt och vara flytthjälp åt D och J. På kvällen åkte vi tillbaka efter en dusch och lite plock, spelade guitarrhero och slappade.

Lördag - möhippa och svensexa till sena natten.   Hoppas ni överlevde och att vi fortfarande har våra uppdrag för bröllopet kvar!   (Vi tycker om er!!!)

Idag ska jag göra provuppsättning av håret för bröllopet  hos Anna på köpcentret. När vi kommit hem är det bara att plocka iordning här och dammsuga lite, starta grillen och skära sallad. Vid 2 kommer U-rådet och ska grilla och ha möte. Utöver detta MÅSTE jag läsa MASSOR av teori.

Hade inte gjort nåt med en extra söndag imorron känns det som, är helt slut. Vet att jag inte ska klaga för vi är inte inne i skolan så fruktansvärt mycket men det hade gärna fått vara en två-dagars vecka eller nåt denna veckan, eller att det var lagt senare i veckan.

Nu ska jag smörja in mina ben och händer sen ska ja åka! På återseende!

Kommentarer
Postat av: barfotabarn

huuu jobbigt de låter, men kul helg verkar de! Tycker du ska ta dig en extra sönda imorron... KRAMKRAM

2008-05-04 @ 10:53:21
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Johanna

Kul när det händer en massa grejer! :)

2008-05-04 @ 17:22:26
URL: http://showmewrong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0