50 minuter

18.40
Hejhej!

Det är helt otroligt vad det gör med ens inre att prata i 50 minuter med en människa man inte alls känner. 3 ggr har jag nu varit där, inte en tår har fallit (inte för att det vore farligt om så var fallet men det är bara oväntat) men SÅ mycket bra har kommit ur det här - REDAN!  Det är så sjukt häftigt!

Japp...annars vare jobb med fototagning idag. Funkade riktigt bra, vi hade nog den bästa fotografen på bygget, hur korten blev vet ja ju inte än, men SOM hon fångade ungarna, tror varenda en skrattade på bilderna. :)  Det var härligt.

Imorrn har jag lite sovmorron, skönt efter 2 öppningar. Man blir lite småtrött i ögonen av att gå upp 20 i 6 två dagar i rad direkt efter helg.

Nu fick jag ett telefonsamtal som gjorde mej lite illa till mods så nu slutar jag för idag.

Ajöken - en dag närmare helg!

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt att det är så givande! :D Blir så himla glad för din skull!! :D

KRAM!

2008-11-18 @ 21:42:01
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0