att önska

17.57

Visst önskar jag mej ett H&M och Gina Tricot till Töcksfors, men idag klarade det sej faktiskt. :)
Hittade linne nästan gratis på Carlings (för övrigt en av mina favoritaffärer, de har bara så dåligt med storlekar i t-fors), en klänning/kjol (kan ha som både och) på Indiska och ett par skor på Deichmann. Köpte oxå en lila palestinasjal nästan gratis på glitter. NU undrar ni var denna fattiga människa fått pengar i från.
Fick ju i födelsedagspresent och tänkte lägga dem på tatuering MEN kom fram till att jag faktiskt behövde nåt att pigga upp garderoben med så jag tar lite från sparkontot till tatueringen. Den blir ju trots allt lite billigare än jag först trott.

Jahapp....mörkt äre, och kallt....och blåsigt! Gött å va inne äre. :)
Nu har måndan gått oxå, det går så fort, snart äre helg igen. Roligt! :)
Japp..hejhej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Carlings e bra, hittar alltid nått kul där man vill ha... Gött me presentkort också, känns som allt bara blir gratis=) Ha en bra dag idag! KRAM

2008-11-25 @ 13:24:16
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0