att ställa tillrätta

10.47

Har fått tre fina men kanske lite oroliga(?) kommenatarer till ett tidigare inlägg.
Vill förtydliga och meddela att det var människor som sa att jag var just "intelligent, stark och vacker" men att den delen av mej som är så otroligt förstörd kan inte förstå att det någonsin skulle kunna vara sant.

Jag behöver egentligen ingen tröst och känner mej inte på något sätt ledsen över detta.
Jag vet att det bara är så just nu, jag kan inte ta det positiva någon säger om mej, inte ens TRO att det skulle vara om mej. Men jag jobber påt och en dag kanske jag kan laga det trasiga så jag kan tro på vad folk säger till mej. :)

Kram till alla och tack för fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

ahaa du menar så. Klart de menar det de säger. Sug åt dig bara och försök förstå att det är sant också! KRAM å ha en bra dag idag!

2008-11-15 @ 12:14:43
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Micke

Jag håller med Barfotabarn!

2008-11-15 @ 19:20:03
Postat av: 'KEJ

Ja åskå hålla mä ;-)

2008-11-15 @ 20:04:13
Postat av: anna

Vet absolut hur det känns! Det känns liksom absurt att folk skulle säga så fina kommentarer om en och man fattar liksom bara inte...



Jag tycker i alla fall att du ÄR stark, intelligent och vacker (på ALLA sätt och vis) och jag säger inte så om personer jag inte tycker så om! :D Tycker om dig en hel massa, även om vi kanske inte känner varann så jättebra :)



KRAM!!

2008-11-16 @ 18:53:58
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0