dags att sätta lite färg..

17.10

Hejhej!
Idag är jag riktigt trött! Som vanligt på onsdagar och torsdagar......tydligen. Ska bli grymt skönt med sovmorron imorrn. Går stängningsturen så  börjar halv 10. Det känns oxå gött å ha planering några timmar imorrn, får göra lite annat och ladda om batterier. Jag tycker om att vara i barngruppen, det är inte det, men man blir sleten i öron och huvud av höga ljud och barn som inte orkar med varandra eller sej själva. Så många som är snoriga och hostiga och inte orkar med dagarna riktigt just nu. JAja...snart äre helg så de får vila(?) lite. :)

Ska ta å ha i lite hårfärg i mitt hår snart...ska bara ta mej lite mat först. Annars blire en del tv ikväll, det är ju onsdag. :)

Godafton

Kommentarer
Postat av: Maja

Hallå!

Tycker oxå det är ljuden man blir trött på eller av. Ska på scouterna nu å det som tar emot är att det alltid blir så högljudvolym... har blivit så ljudkänslig det senaste året...

Härligt å färga håret!

vad blir det för färg nu då?

njut av sovmorgonen!

Kram på dig

2008-11-26 @ 17:25:45
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Clara

Skönt med en ny kulör i håret:)! Ett litet tips när man e lite sliten... Lyssna på Lars Vegas Trios julskiva! Längtar till å se dig i helgen! Kräm

2008-11-26 @ 18:54:07
Postat av: Maja

Hallå vännen!

Det gick bra med vurpan... tror inte jag slog i nåt... Fast nu har jag bestämt mig... Hjälm får det bli! Det är bara lite ömt på knät... men det gick inte hål!

Själva ljudet av däckgummi mot spårvagnsspår... är något som inte är bra!

kroppen vill svänga men cykeln fortsätter rakt... det blir lite tokigt helt enkelt!

Kram på dig

2008-11-26 @ 22:02:03
URL: http://majalenasofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0