fixa och trixa

19.09

Hejhej igen!

Hemma efter jobb och Arvikatur.

På förmiddagen var jag inte lite snorig och hostade och hostade. Så jag bestämde mej för att inte åka till varken min bror eller päronen idag.
När jag slutat åkte jag mot stan å kom dit lite tidigt, gick därför in och tog kort till körkortet! ÄNTLIGEN Marie!!
Sen in och vänta på min tur, otroligt bra kändes det. Efteråt var jag tom på ett sätt jag inte varit så länge jag kan minnas, men påfylld av nåt annat som jag inte heller minns när jag var senast om någonsin.  Riktigt bra!! Ser fram emot kommande gånger, även om det kommer bli tungt mellan varven. Nu äre iaf bara gött....

När jag varit där så åkte jag till Global och fick datum och ungefärligt pris på min tattoo!! :)  Ska bli så kuuul.
Han fick se den andra jag vill göra, den verkade han rätt sugen på fakiskt, får se om han får göra den eller om jag nån gång kan få till det med Sid. Blir inte än iaf, även om den jag ska göra nu inte var så dyr.

Sen åkte jag iaf hem och nu sitter jag här och ska bara ligga under täcket i soffan och vila min trötta hals och rinnande näsa.

Haregötthej

Kommentarer
Postat av: Maja

Hallå! Jag hejjar på dig!

Å krya på dig!!!

Kram från maja

ps har inte fått ett enda bud...hihi ds.

2008-11-04 @ 21:36:24
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra jobbat Murran, jag tror på dig vännen!

STOR KRAM!!

2008-11-05 @ 15:55:03
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0