gårkvällen...

...var ju intressant :)   10.39

Gick lös på att uppdatera status och micro-blogga på fejjan.
Otroligt roligt, villka sköna kommentarer man får till sin status där.....*skratt*
Lyckades oxå zappa mej till MTV så jag precis hann se Bono(!) som inte blir fulare med åren direkt, och en av mina stora barndomskärlekar Jared Leto på samma scen! IIIH :)   Jag blev 14 igen.......tragiskt. :) 

Ska snart ta å bila mej iväg till världsmetropolen Töcksfors å helghandla lite.  När jag kommer hem blir det njuta av semester, ladda ner lite musik, diska, spela tv-spel(?) och följa slutet på mina auktioner.
Idag blir det klart. Igårkväll och under natten har det ökat ganska mycket med bud och antal kronor. Jag är nog en dålig affärsman för jag är fortfarande 20kr från att kunna betala avgiften för mina 10 auktioner med pengarna från varorna. *skratt*  Är glad att jag får ihop såpass med pengar iaf. :)

Nu äre mössa och jeans på, time to shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0