har hittat det.

16.49

Nu har jag hittat orden som ska stå under min rygg-tatuering, hinner kanske, kanske ändra mej eftersom det troligen är rätt länge kvar. Men har hittat det klockrena för mej, är bara tveksamt om det kan fungera. Har vänner som läst latin och ska fråga om det är en läsbar liten mening......den passar som handsken om det funkar.

Idag jobbade jag på förmiddan, kul och trevligt med lite nya vikarier, det kom oxå en som hälsade på vår praktikant och som skulle kolla hur allt gått och så. Hon gör sin sista dag imorrn.   Iaf, den här personen som hälsade på var den 3e som rakt ut säger "och du ska inte jobba så länge heller" (eller liknande) och klappar mej på magen...*skratt*.  Jag tar verkligen inte illa upp men jag förstår inte hur folk vågar vara så rättfram, TÄNK OM det är nån som verkligen tar åt sej.....Hon var så söt, ursäktade sej 1000 ggr typ. :)

Sen när jag kom hem så halvstädade jag lite inför helgen sen somnade jag en stund i soffan, skönt det. Tror det får bli lite yoga ikväll...Annars bara njuta av att kunna sova länge imorrn och inte ha nåt jag måste göra mer än att handla lite.
På kvällen  kommer mathias hem, lite idol och slappt kan antas.  På lördag ska jag försöka åka iväg till tippen med lite saker och skicka iväg grejerna jag sålt på tradera.  Sen fyller Mathias bror år så vi åker en sväng till Arvika, där jag lovat att titta in hos päronen och så ska ja ge pappa lite farsdags-present.  Blir ju Arvika igen senare i veckan, om det passar ska jag titta in hos bror då.

Hej

Kommentarer
Postat av: anna

Nej, fattar inte heller hur folk vågar säga sånt när de inte vet säkert! Du ser ju verkligen inte ut att gå i väntans tider heller! Ja, knepigt folk finns det :)



Ha en fin kväll! :)

Kraaaaam!!

2008-11-06 @ 17:51:38
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vilket misstag! Håller med föregående talare. Den människan behöver glasögon. Men jag kan inte förstå varför folk verkar anse att en (eventuellt) gravid kvinnas mage är allmän egendom. Man tafsar INTE på (okända) folks magar hur som helst varesig de är gravida eller ej.

2008-11-06 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0