I neeeed it, I need it baaad!

15.07
NU äre helg!! 4 dagars underbar, efterlängtad helg. Denna veckan har vart för lite sömn, för mycket att tänka på och bara allmänt lite för mycket. Ska bli skönt med vila nu! Ikväll ska jag bara vara. Först ska jag äta, sen yoga lite, infinner sej någon energi efter det ska jag försöka cykla åtminstone en mil. MÅSTE ta tag i det där nu, jag kan ju om jag vill!  Sen när det är gjort å man duschat å så...då ska jag bara slappa och göra precis det jag vill.
Imorrn blire lite inför-helgplock och sen kommer Mathias med tvn å prylarna och på kvällen kommer troligen(?) Höisveenarna å hänger lite.  :) Blir kul å träffa dom igen (mer ordentligt än igår lixom)!

Jupp...NU mat....sen TRÄNA, ingen återvändo!

Kramet
Fröken trött och slut

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle tro att vi kommer. Kanske måste hjälpa till att duka inför 80-årskalaset först bra men ni lägger er väl inte tidigt:)

2008-11-20 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0