imorrn

20.18

Imorrn äre en vecka och en dag till min första gaddning! Iiiih! SÅ spännande äre! :)
Före dess kommer ny tv , helg och semester.
På tisdag och onsdagar är det bara vanliga dagar med jobb, på torsdag äre jobb och då har vi planering och APT, på fredag äre pedagogisk ledare och vanlig jobbdag. På lördagen smäller det alltså och på kvällen ska vi ut och lyssna på ett coverband och dansa. SÅ längesen, ska bli otroligt roligt! YEY!  Kommer bli en bra vecka som nog går snabbt. :)

Maud och jag fick ingen tid denna veckan eftersom hon bara jobbar i Arvika tisdagar och onsdagar så jag behöver inte bila i halka under veckan iaf. :)

Jaja...nu har jag babblat om min kommande vecka för alla intresserade och ointresserade.
Ajö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh kul!! Är det Sid himself som ska göra´t?

Kram

2008-11-20 @ 21:26:42
Postat av: Barfotabarn

...de va ja som skrev förut å ja skrev faktiskt namn å allt. Bara dumma datorn som håller på..

2008-11-20 @ 21:28:35
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Marie

Nej, denna gången äre inte Sid. Får se om han får göra nästa eller inte (om jag inte blir avskräckt av smärtan). Kostar ju så mycket mer och man får vänta så mycket längre. Det märx hur det blir :)

2008-11-20 @ 21:29:34
Postat av: Johanna

Kul med tatueringen! Det va Jimmy som skulle göra den va? Har för mig att Linda sa det :)

2008-11-20 @ 22:40:04
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Syrran

HiHi. Det kommer göra skitont! ;-)

2008-11-21 @ 08:46:45
Postat av: Molly

cäbfdhg f gtc hj j p0. hvcr

edf h6 MHJ NU Bjh .n. nl,nnc NC CV

2008-11-21 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0