imorrn

13.47
Hejkon bejkon!

Nu har jag rast...välbehövligt. Har ont i halsen än, snorar och känner mej febermatt. Men har inte råd å va sjuk så nu får ja ta mej i kragen.  Kan ju låssas att det kommer gå vägen iaf, ALLA barnen (menar verkligen ALLA) snorar grönt och hostar eller är allmänt hängiga. Jaja..

Fick ett telefonsamtal för nån timme sen, imorrn ska jag te Arvika och prata. Gött men läskigt, blir nog inte så möe jämt imörrn men det är igång iaf. :)   Fick gå på ungdomstaxa 10ggr så skulle vi se sen om jag behövde mer. Sparar 400kr/gång på det, himla bra!
Jaja..nu ska ja snart ut å tampas med ungarna igen. Har ju sen tur idag så slutar väl vid 17 eller nåt, sen handla och direkt ner i soffan. Är så sleeeten i kroppen, blir nog dåligt med yoga och cykel ett par dar nu vad det verkar.
Stannar väl te i Arvika imorrn när jag ändå är där. kilar in med tatueringsförslaget hos Global och hälsar på mor å far en snabbis.

Jobb va de...ajö

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänker på dig imorgon vännen. **Stor kram!**



(Tänker INTE på otäcka J och D på nån solig strand nånstans... blä va orättvist!)

2008-11-03 @ 19:46:19
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Clara

tänker på dig imorron också min vän...

Många kramar

2008-11-03 @ 20:43:21
Postat av: Clara

tänker på dig imorron min vän....

Många kramar

2008-11-03 @ 20:46:38
Postat av: Syrran

Är så stolt över dig. Räkna med en hel del tårar och snor, men det är bara bra. Det måste ut. Puss på dig.

2008-11-03 @ 21:57:24
Postat av: Broder Daniel

Om man är i Arvika får man gärna hälsa sin bror som är ledig..

2008-11-03 @ 23:45:22
Postat av: Barfotabarn

...det kommer gå bra. Stackars liten du, som dessutom e sjuk igen! KRAM

2008-11-04 @ 07:56:45
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0