inser

 jag inte ägnat en rad i den här bloggen om valet i USA.  13.47
Kanske för att jag är löjligt dåligt insatt....:)
Det känns iaf rätt bra att det nu blivit en svart man som verkar ha fötterna hyfsat på jorden som sitter på världens mäktigaste position. Grattis till nya jobbet Obama! Nu är vi iaf fria från Bush och slipper ha nån slags krigs"hjälte" som McCain där borta. Tror tyvärr att Obama inte är riktigt så bra som jag inbillar mej heller men är glad att det nu är så bra som det kan vara med tanke på omständigheterna.

Så nu har jag oxå skrivit några rader om detta historiska ögonblick.

Bara typ 1½ timme tills mina autkioner stänger, har stått still ett tag nu, trist. Hade hoppats att det skulle öka lite nu på slutet, men än är det inte över. Har köpt vaderade kuvert iaf så jag kan skicka iväg allt när pengarna kommit in på mitt lilla konto. :)

Det har varit så mörkt idag, riktig, riktig höst. Surt.. Men det är väl bara att gilla läget om typ en månad är det snart Lucia och sen är årets jobbigaste högtid här. Kanske kan jag njuta av den i år, när man börjat bearbeta en massa saker.
Det är trots allt rätt trevligt med julmusik, glögg och ljus överallt.
Har laddat ner en massa julmusik idag, så man har allt på plats när det är tillåtet att spela :)  Allt försvann ju när datorn kraschade i vintras.

Jahapp......hej så länge igen
Ha en skön helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0