intelligent, stark och vacker?

23.11

SKADAD!! Otroligt skadad är vad jag är, har blivit.....
Det känns skrämmande och sjukt att man ska bli en blöt pöl för att någon säger vad de anser om en. Det känns ännu mer skrämmande att efter att ha plockat ihop sej en hel dag börja tänka att det bara är som de säger.....
Jag vet LOGISKT att de aldrig skulle göra det för att vara snälla, vad skulle de få ut av det? De älskar mej ju... Men mitt HJÄRTA kan bara inte tro på att de där orden skulle beskriva den här trasiga, för tjocka och socialt inkompetenta människan som sitter här bakom tangenterna.

NEJ jag skrev inte det sista för att sparka på eller göra ner mej själv, jag kan tänka att jag har några kilon för mycket utan att må dåligt av det (men de får mej ändå att anse mej själv inte vara vacker). Jag kan oxå tycka att om jag vore stark skulle jag fixat så mycket mer i mitt liv på många mycket bättre sätt. Jag kan oxå tycka att det kanske inte är så intelligent att välja att börja stoppa i sej onyttigheter så fort livet kör ihop sej,upprepade perioder under 6 år, eller att svälta sej under 5 år före det...

Men samtidigt vet jag att jag är stark eftersom jag fortfarande finns kvar på den här jorden och jag vet att jag på ett sätt är intelligent som tar många bra beslut (mestadels senaste halvåret) och som kan se hur saker och ting hänger ihop även om jag i hjärtat ändå inte förstår hur det är möjligt. Det är ju det där med att vara vacker sen då......men man är väl sällan nöjd som människa helt enkelt. Även om jag vissa dagar kan vara riktigt tillfreds med vad min skapare gett mej för förutsättningar.

Jaja....ordbajseri avslutas härmed..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram!

2008-11-15 @ 00:58:28
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Mia

Oj. Vad berörd jag blir av det du skriver. Och vad svårt det är att ge någon som helst tröst. eller stöd. Du vet att jag tycker du är fantastisk på så många sätt; glad, vacker, klok, omtänksam osv osv! Käraste du!



Jag förstår inte riktigt av inlägget om det är så att någon (och vem kan det isf vara??) har sagt negativa saker om dig? Till vilken nytta? Och om man älskar någon säger man väl inte sårande saker, eller? Jag menar inte att snoka eller vara nyfiken, jag förstod det bara inte....



Hoppas du trots hjärnspöken får en riktigt mysig helg, stor KRAM!!

2008-11-15 @ 08:27:21
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Barfotabarn

Skickar en kram till dig och hoppas din helg blir go. Och du, jag tycker du e vacker, både inuti å utanpå. Sådeså

2008-11-15 @ 10:17:11
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0