jag är inte alls avundsjuk

21.43

Har inte skrivit det men två av våra närmaste vänner är på sin bröllopsresa nu. TVÅ VECKOR sol och bad och härligt hotell (och kackerlackor) har de i Thailand!! Usch, borde vara förbjudet att åka till varma länder (när det är kallt och otäckt här hemma) på bröllopsresa utan att ta med bestman och tärna. Väljer att fokusera på att de säkert har massa kackerlackor på hotellet även om de bor fint. Då känns det ganska ok. 
Nä, de är verkligen värda sin resa och jag unnar dem denna ledighet tillsammans......önskar bara man hade nåt sånt att se fram emot. Nån gång snart vill ja oxå åka utomland, fast jag är lite sugen på att åka kanske en vecka nånstans med ett helt gäng människor. Japp....så äre....är glad för det jag får göra istället nu.
Jag har det riktigt bra egentligen, så många har det otroligt mycket mycket värre. Jag har faktiskt ingenting att klaga på just nu, utom att jag lider med vänner som har det svårt..

NU ska jag se klart på greys....godafton


Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha ja, Våra bästa år är nog ständigt urspårat :D Ja hm vad har hänt nu.. Mimi har hittat burek i Jans stuga som Shawn var inlåst i under sommaren.. Shawn och Belle krashade ner i nåt vattendrag när de var på väg dit för att se va Mimi skulle visa.. De kom upp ur vattnet å in i nån lada där de låg med varann (sex är inte det första jag skulle tänka på om jag nyss nästan drunknat i isvatten men men hahaha).. Hm.. Bo å Billie letar efter sin unge å råkar visst va i samma slott där Roman, Marlena m.fl. som de tror är döda är. Och Rex går bara omkring å är snygg (!) som vanligt. Hahaha :D

Kraaam!!!

2008-11-06 @ 13:52:51
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

"buren", inte "burek" haha!

2008-11-06 @ 13:53:38
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0