Jill Johnson

16.01

Det är typ en vecka till första advent, känns superkonstigt! Var ju sommar nyss?! Såhär fort har nog aldrig hösten gått...
Tjuvlyssnar på Jill Johnsons julskiva. Såhär en vecka innan det är tillåtet så brukar jag tjuvstarta med hennes och Peter Jöbacks......de är härligt vemodiga på nåt vis...passar min inställning till jul. Sen när det närmar sej mer får de andra mer positiva låtarna oxå komma fram.

Japp...snart,snart kommer grabbarna med tvn I think...:)
Ja e iaf redo för Vänghäng whenever its time...

Hej för idag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Japp, Jill = Jul! Trots att jag inte alls har någon vemodig inställning till jul! ;-)

Vänghäng är härmed noterat på min "har-aldrig-gjort-men-vill-göra-lista".

2008-11-24 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0