JR Ewing

17.22

En riktigt ruskig prick....tycker det är rätt underhållande att ha Dallas i bakgrunden när jag gör lite annat, som att maila eller blogga eller så. Tänker på farmor då, min hyfsat präktiga och ordenliga farmor som bara ÄLSKADE Dallas. :)

Idag vare alltså måndag igen, en dag närmare nästa helg som innebär att älskling kommer hem några dagar igen och att ny tv och nytt ljud anländer till vårt hem. Kommer bli en upplevelse minsann.....att byta ut 21 tum mot 42. :) 

Dagen har varit bra (väljer att fokusera åt det hållet mest) :)
Gjorde klart likabehandlingsplanen som båda de kollegor jag idag jobbade med var nöjda med. :)  Hade även mitt andra utvecklingssamtal. Är mycket nöjd. Man lär sej rätt fort vad man ska göra bättre nästa gång faktiskt. Nr 2 var 10 ggr bättre än nummer ett.  Fick åxå bevittna att folk trillat tillbaka till "fokusera-på-allt-dåligt-prata-ner-det-så-det-blir-lite-värre-än-det-var-och-lägg-på-lite-till-energitjuvande-skitsnacket. Då gick jag in på kontoret och förberedde för vår hemsida och skrev klart likabehandlingsplanen. I have no örk!  Varför väljer vissa att lägga så mycket energi på sånt, det tar ju så mycket mer energi än det gör att bara gå vidare. Dessutom snor de energi från alla andra när de sätter igång...
Japp....men annars en bra dag!  Härliga kramar, varma blickar och bara fina ungarna!

Imorgon äre jobb, fototagning (på jobbet), till Arvika och sen hem. På onsdag äre jobb och sen föreläsning i Årjäng om kulturkrockar och sånt, blir säkert KANON! På torsdag jobb och inge speciellt sen. Fredag ledig. :)

Jaja...nu ska ja spela lite tv-spel tror jag. Lite yoga MÅSTE det nog bli oxå.
AJö

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ibland ede bästa å stänga örona så man inte rycks med ner i skitsnacket.. Kram å ha en go kväll!

2008-11-18 @ 15:57:42
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0