Mäh!

10.25

Trodde att alla baciller som skulle, hade gått igenom min kropp nu, vaknade snorig och ont i halsen. Inte konstigt jag varit så trött i veckan om jag varit påväg att bli sjuk. Hoppas de bara är en endags, är så tråååååkigt å va sjuk.

Japp....idag är planen: hänga in kläder i garderober, plocka bort gamla stereon och tvn och flytta om lite så våra nya grejer får plats, dammsuga, se om jag behöver åka te Arvika och möta mannen med tvn :) , om jag inte behöver det så ska jag åka och handla mat och skicka paket med posten. Sen äre installation och kväll, med möjligt Vänghäng och Idol. Om Höisveenarna kommer räknar vi med att de har med sig så vi kan se på kort från resan!

Hejhej
Fröken snörvel och snyt...

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, stackars.... Hoppas som sagt det bara e en endagars som ger sig kvickt! Men tänk vilket immunförsvar du ska ha om nåra år (helt plötsligt lät de ju inte lika tröstande som ja tänkt mig skratt)!

Hoppas tv:n å allt blir toppen:) Kram på dig

2008-11-21 @ 12:43:48
Postat av: anna

Åh, krya på dig! Hoppas det bara är tillfälligt och går över jäättefort!



KRAM

2008-11-21 @ 13:21:40
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0