Pedagogisk ledare

06.40

Hejhej!

Om ett tag ska ja åka mot Töcksfors där jag faktiskt ska samåka med folk till Årjäng idag..Yey, det händer grejer!
Intressanta diskussioner om Denho Özmens föreläsning förra veckan och lite annat blir det 8-11. Sen efter det så ska jag jobba lite, sen hem och baka med svärmor. Mathias och hon börjar vid 11 nån gång så skulle vi fortsätta sen när jag kommit hem. På kvällen ska ja raka mina ben (överintressant) och smörja in dom inför morgondagen, måla lite naglar och se på Idol. KANSKE om jag orkar fålla upp lite gardiner. Sen äre nog sov.

Åker mot Arvika imorrn efter 10 nån gång, lämna tillbaka kabel hos Frode och förhoppningsvis få med en hel, träffa Clara och sen äre lot´s of pain.....:)   Julia kunde inte bli med så det blir bara jag och Clara, men det ska gå bra det. :)

Nu ska jag ta å borsta lite tänder och sånt innan det är time to go.
Ha en fin helg!
Skriver nog kanske en sväng imorrn mellan Arvika-turerna. :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Ska bli så spännande imorron vännen!!! :D Hoppas du får en riktigt härlig dag idag! Puss å Kram

2008-11-28 @ 07:14:15
Postat av: Barfotabarn

kuul=D

2008-11-28 @ 08:50:28
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: julia

Julia svikaren...

2008-11-28 @ 16:47:13
Postat av: Mia

och Mia svikaren... - som aldrig kommenterar. USELT! Är glad om jag orkar knåpa ihop några rader i min egen blogg. Jag läser ska du veta, så gott som varje dag, och önskar dig lycka till imorgon! Va spännande!! Av erfarenhet kan jag ju säga att det inte gör ALLS ont, INTE ALLS... ;)



Ser med spänning fram emot bildbevis! kram

2008-11-28 @ 19:30:07
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0