så mycket energi

19.28

Hej!
Idag är jag full av energi :)  En bra dag på jobbet. En bra dag i hjärnan. En bra dag i själen. En bra kväll, tvättat lite och spelat lite tvspel. Sett lite tv (more to come), pratat hela 10 min med min far i telefon och, facebook-skrivit med min syster och ätit lite. Nu ska ja snart ta en clementin å se mer på tv. :)
Hämta sista tvätten - fick en glad överraskning i tvättstugan - den andra tvättmaskinen är installerad! Förstår nån hur mycket fortare det går att tvätta med två maskiner som har riktigt bra snabb-program som tvättar RENT! (troligen förstår de flesta det....men.....)

Inte så mycket nytt annars, bytte tur imorrn, M på jobbet behövde lite mer tid på morronen, så imorrn öppnar jag. Kommer ta ut komp på em pga lite annat jox med vikarier och hej och hå, så jag börjar halv 7 och slutar 12. VERY NAJS!  Då tar jag helgen!

Är lite orolig för en vän som jag inte vet hur det är med. Har fått lite halvinformation och hon behöver ABSOLUT INTE berätta mer än hon gjort eller så. Jag bara tänker på henne och har en liten klump i magen för hennes skull. *skickar kram*

Igår sa M under samtalet: "Jag känner mej ledsen när jag hör dej."  Det är vad som ringer i mitt huvud idag.....minns inte ens i exakt vilket sammanhang hon sa det och jag mår inte dåligt av att hon sa det, det väcker bara tankar.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0