sista måndagen i mitt liv

10.06

Hej!

Idag äre sista måndagen i mitt liv som jag är utan tatuering. :)
Hahahaha....sa det till mathias igår (fast söndagen då). Han bara bröt ihop vid spisen och tyckte att jag var en sån drama queen! Skojade ju mest men ändå.....lite häftigt känns det. :)   Är ju ingen förändring av den jag är men ändå en rätt stor OCH permanent förändring av mitt yttre. :)

Idag är jag på SÅ gött humör, Vet egentligen inte riktigt varför, allt känns bara gött på nåt sätt. :)
Är ledig idag och ska åka in till T-fors och sola lite och kolla om det kanske finns nåt billigt att köpa och ta på sej i helgen. Passar på att sola lite i början av denna veckan eftersom jag inte lär kunna göra det ett tag efter tatueringen och för att mitt ansikte börjat gå in i det-är-vinter-bli-blek-och-skaffa-miljarder-finnar-utslag-och-bli-rödflammig-stadiet. I really hate it! Sol it is!

Helgen har varit bra men SLAPP eftersom jag varit förkyld och riktigt trött typ hela tiden. 
På fredan när Mathias trillade in genom dörren så började vi montera ljud för brinnande livet, sen kom Lennart med tvn och allt kopplades ihop. Det tog TID och få allt att funka med nya förstärkaren. Innan vi hade ljud i dator,tv,dvd och digitalbox var klockan typ 12 på natten. Då först hittade vi den gömda menyn med lite viktiga inställningar OCH insåg att en HDMI-kabel var kass!  Däremellan såg vi ju på Idol oxå så det tog inte riktigt SÅ lång tid egentligen. :)  Vi fick oxå se bilder från Thailand, otroligt najs!

Lördagen var trött. Var på tippen med alla kartonger och grejer, handlade lite mat och åkte sen hem. Tillbringade stor del av dagen i soffan med olika aktiviteter. På kvällen såg vi på Sunes sommar och sen sov vi.

På söndagen hade Mathias UR och planering inför julfesten i kyrkan så jag såg mest på tv och spelade tv-spel. Fortfarande trött och sleten av förkylning. Sen lagade vi lite mat och så. På kvällen såg vi på Da Vinci-koden och sen sov vi.

Vaknade i morse och tittade ut. VI har oxå snö nu, bara så det knappt syns, men snö it is! :) För mej kvittar det om det är nån snö förrän lucia typ, men lite ljusare blir det ju.

Nu ska jag ta och sätta upp lite hår och sånt innan jag drar mot världsmetropolen...
Ha en bra dag! I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0